OMUL CA RECLAMĂ


Anii 90:
Un cowboy fumător prinzând cu lasoul șansa spre un cancer pulmonar alternează în reclame cu un iaht cu tineri fericiți că trag din țigară spintecând mările clipului și episoadele din „Dallas”.
Un coniac cu nume de cuceritor macedonean al Orientului este calea spre rafinament și inteligență în afaceri.

Anii 2000:
Ficații și plămânii din decada anterioară primesc șansa televizată să consume tone de automedicație. Mulțimea de farmacii din reclame este doar oglinda puzderiei de cruci (!) verzi de pe străzi .

Anii 2010:
Nu există sport în România fără o pauză publicitară de păcănele. După abuzuri și medicamente, viața e la mâna zarurilor. Zici că trăiești și fără jocuri de noroc? You bet?

Pauza publicitară s-a încheiat. Reluăm o știre din 2019:

 „Primul spital construit de la zero în România, după 1989, din fonduri publice, a fost inaugurat joi.”